Thursday, October 20, 2016

Binary Options Fx 8

Binêre opsies SEINE binêre opsies EXPOSED - handel stelsels ASSAXIN FX 8 90 Wen Dae ASSAXIN FX8 is 'n Binary Options stelsel vir die handel die groot wêreld geldeenhede op die binêre opsie platforms. EUR / USD, GBP / USD, AUD / USD. EUR / GBP, USD / JPY, EUR / JPY Ons sal jou leer deur middel van klank en visuele aanbieding hoe om te gebruik en toe te pas ASSAXIN FX8. FX8 is verhandel vir 'n uur en 30 minute op al vier oop markte. Neem voordeel van die wêreld se belangrikste markte. VSA, Europa, Asië en Australië Onthou jy die seine ken, sal hulle nie aan u gegee word, moet jy die stelsel bestudeer deur middel van ons klank en visuele aanbieding, dan nadat jy die stelsel wat jy sal ambagte te voer net so het geleer bestudeer aan jou. Ons sal aan jou verduidelik belangrik Geld bestuurstegnieke. ASSAXIN FX8 is verhandel op die vier oop markte. VSA, Europa, Asië en Australia. Therefore jy moet bereid wees om nie net die stelsel leer, maar om dieselfde uitvoering daaglikse toepassing en behandel dit as 'n besigheid FX8 is verhandel vir 'n uur en 30 minute op die vier oop markte. ASSAXIN 8 Assaxin 8 Binary Options Xposed System Binary Options Trading System Geen tegniese of fundamentele analise vereis, Hier is die formule vir sukses Dit binêre opsie handel stelsel vereis slegs 'n eenmalige handel op 'n bepaalde tyd, wat dan vereis dat jy nie meer doen nie. Dit is getoets op verskeie gewilde aandele met werklike resultate. Nie stelsel gegenereer of terug opgespoor stelsel resultate. Ons fokus op 5 gewilde aandele: Google, Apple, Nike, Exxon, Microsoft Die ongelooflike ding is dat jy dit eens handel 'n dag tussen 09.:30am om 11:00 est Amerikaanse tyd. Jy gaan besoek basiese kartering sagteware wat kan gratis afgelaai word vereis. Ons sal adviseer in die klank en visuele aanbieding wat sagteware wat ons gebruik en beveel kartering. ASSAXIN 888 DIE ULTIMATE binêre opsies handel stelsel Wat is ASSAXIN 888 ASSAXIN 888 is 'n Binary Options Trading System Ons sal jou leer deur middel van klank en visuele aanbieding hoe om te gebruik en ASSAXIN 888. toepassing Ons sal jou leer hoe om jou sielkunde en handel te pas met vertroue , so kan jy ambagte reg uit te voer wanneer die seine vertoon. Onthou jy die seine sal weet, sal hulle nie aan u gegee word, moet jy die stelsel bestudeer deur middel van ons klank en visuele aanbieding, dan nadat jy die stelsel wat jy sal ambagte net so het geleer om jou uit te voer bestudeer. Ons sal aan jou verduidelik belangrik Geld bestuurstegnieke. Jy moet jouself ook van toepassing, is hierdie produk in teenstelling met ASSAXIN 8 (eenmalige handel net) is verhandel deur die dag, dus moet jy bereid wees om nie net die stelsel leer, maar om dieselfde uitvoering daaglikse toepassing en behandel dit as jy sou enige besigheid. Binary Options is nie soos Roulette. Dit is gebaseer op die aandelemark en daar is 'n basis om hul bestaansjaar, As jy dink dit is 'n dobbelspel techinque, dan is dit nie vir jou. Ons wil mense wat belangstel om handel te dryf op 'n maklike platform te gebruik, met 'n behoorlike stelsel in plek. Stuur vir my die Free Live Seine Binary Options SEINE Welkom by Binary Options Exposed Ons is 'n ontwikkelaar van handel stelsels vir die binêre opsie platforms. Ons bied stelsels wat jy leer deur middel van klank-en visuele aanbieding hoe om korrekte inskrywings in binêre opsie handel te maak. Ons het stelsels wat te doen het met Stocks, Forex en Gold. Ons bied ook 'n sein diens wat ons bied gratis vir 3 dae verhoor. Die sein diens is gebaseer op ons handel stelsel FX8 en slegs handel oor Forex. Ons het 'n ongelooflike treftempo dat ons wil hê jy moet eers probeer met geen vangste of kredietkaarte nodig. As jy tevrede is na die verhoor is jy dalk 'n maand koop van seine of koop een van ons stelsels. Net gebruik die oortjies bo of onder aan die lys van handel stelsels wat ons opgevolg. LIVE chat nou om uit te vind HOE OM TE ONTVANG 1 maand gratis FOREX seine. Gratis toets 3DAY FX8 SEINE stuur vir my die Free Live Seine Binaryoptionsxposed. Alle regte reserved.2014BINARY OPTIONS SEINE Welkom by Binary Options Exposed Ons is 'n ontwikkelaar van handel stelsels vir die binêre opsie platforms. Ons bied stelsels wat jy leer deur middel van klank-en visuele aanbieding hoe om korrekte inskrywings in binêre opsie handel te maak. Ons het stelsels wat te doen het met Stocks, Forex en Gold. Ons bied ook 'n sein diens wat ons bied gratis vir 3 dae verhoor. Die sein diens is gebaseer op ons handel stelsel FX8 en slegs handel oor Forex. Ons het 'n ongelooflike treftempo dat ons wil hê jy moet eers probeer met geen vangste of kredietkaarte nodig. As jy tevrede is na die verhoor is jy dalk 'n maand koop van seine of koop een van ons stelsels. Net gebruik die oortjies bo of onder aan die lys van handel stelsels wat ons opgevolg. LIVE chat nou om uit te vind HOE OM TE ONTVANG 1 maand gratis FOREX seine. Gratis toets 3DAY FX8 SEINE stuur vir my die Free Live Seine Binaryoptionsexposed. Alle regte reserved.2014Since ons vrystelling van Assaxin FX8 ons by Binary Options Xposed was so beïndruk met ons forex stelsel wat ons het besluit om 'n voltydse handelaar Chelsea Roberts aan FX8 hersien betrek, glo ons dat 'n eerlike en ervare hersiening ons nodig om 'n professionele en nie een of ander groep op die internet wat beweer dat hy 'n stelsels resensie vir handelaars, maar is slegs 'n webwerf gemaak om hul affiliasies of borge te bevorder. Ons het dus besig Chelsea Roberts wat uit Wall straat werk. Aan die begin van Mei 2011 het ons begin met ons nuwe forex stelsel FX8. Ons het voortgegaan om ook die nuwe forex stelsel te loods op ons Live Seine Service. Wat ons gevind tydens ons 6 maande verhoor was dat ons het 'n ongelooflike 90 treftempo by die bepaling van die korrekte rigting van die vier munt pare: EUR / USD, AUD / USD, GBP / USD, EUR / GBP. As gevolg van die groot vlugtige prys momentum wat valuta handel het ons 'n bietjie bekommerd dat die uitreiking van Live Seine nie dat suksesvolle mag wees as gevolg van die vinnige beweging van geldeenhede en die potensiaal onvermoë om die handelaars om die trefprys wat uitgereik is om hulle te neem. Daarom opgedra ons top sein handelaars om seine aan ons bestaande kliënte wat voorheen net was die handel aandele, wat gebeur volgende was 'n ongelooflike 20 dae van reguit oorwinnings uit te reik. Chelsea Roberts is deur ons gekontrakteer om hierdie oorsig te doen. Chelsea Roberts: Ek het begin om FX8 handel op die 2de Mei en ek was nogal opgewonde om die prestasie te sien as ek is meegedeel dat dit was tot 90 treftempo, wat vir my gelyk na 'n onmoontlike statistiek om te lewe tot en ek moet aanvanklik erken ek was skepties en het verwag die stelsel te klaaglik misluk. Die stelsel self was 'n gesoute handelaar soos ek om 'n bietjie te maklik en nie wees soos in diepte as wat ek verwag het, maar ek kyk na die vier video's wat reguit vorentoe was en voortgegaan om 'n paar historiese papier ambagte te neem. Na gaan deur die video's en doen 'n paar historiese ambagte ek gereed op die vier munt pare te neem was as deur Kristian Jacobs aan my opdrag van Binary Options Xposed, die vier pare wat Kristian wou my om te kyk na was euro / dollar, AUD / USD, GBP / USD, EUR / GBP. Die stelsel FX8 vra die handelaar om net handel hierdie munt pare op die mark oop van die VSA, Europa, HK, Australië, Kristian wel dat die Amerikaanse mark oop is die mees suksesvolle as gevolg van die ongelooflike prys beweging wat beskou word as die VSA mark open, dus vir die doeleindes van hierdie oorsig Ek kies die Amerikaanse mark open om 09:30. Hierdie stelsel vra die handelaar om net te kyk vir hierdie tendens wat verduidelik word in die video's tussen 09:30-11:00, die rede hiervoor is dat hulle beweer hierdie tydperk is geskik om FX8. So as ek verstaan ​​die stelsel Ek berei my kartering sagteware thinkorswim en voeg die vier munt pare. Soos 930am benaderings ek agterkom dat daar geen tendens en ek wag vir hierdie 90 treftempo tendens om plaas te vind, by 09:50 Maar ek sien die tendens en ek die handel toe te pas soos volg: Call-AUD / USD9: 50AM 1,09573, die verstryking as per die video's is na die naaste verstryking wat 10:00. Tot my verbasing eindig die eerste handel in die geld en ek is 1 van 1. Op 10:05 Ek sien nog 'n paar verskyn op die handel verteenwoordig en ek pas dit soos volg: Call-euro / USD10.05AM 1,48552, ek wag weer vir die vervaldatum en ons het weer 'n wenner. 2 vir 2, ek wag tot 11:00, maar geen verdere tendense verskyn. Ek gedoen vir die dag 2 vir 2. Na die eerste dag wat 2 vir 2 Ek moet erken ek was verbaas en ek verwag dat die verliese sal binnekort verskyn, vandag Sondag die 3de ek weer voor te berei en te wag vir die tendense, ek wag totdat 10:48 tot op die laaste sien ek die tendens en ek die volgende handel te neem. Call-euro / GBP10.48AM 0,89914, Soos ek wag ek nog handel te sien en ek pas dit soos volg. Call-AUD / USD10.50AM 1,0887, ek het nou twee oop posisies as ek wag vir die 11:00 verstryking. Tot my verbasing weer beide munt pare is in die geld en ek is nou 4 vir 4. as 11:05 benaderings ek weet ek moet nie, maar ek sien die tendens vertoon en regverdig om my nuuskierigheid te bekamp ek 'n handelsmerk van toepassing wanneer ek moet nie op 11,05 is soos volg te verval aan 11:30. Call-GBP / USD11.05AM 1,64916, Weereens my verbasing dit wen. Dit moet geluk dink ek, weet ek nie dié byvoeging tot die kerfstok, want dit was nadat die 11:00 merk. Woensdag 4 Mei: Ek is vandag gekontak deur 'n verteenwoordiger van Binary Options Xposed en gevra hoe ek die stelsel gevind, ek het Alicia dat ek sal haar laat weet einde van die maand as dit was vroeg om kommentaar te lewer. As ek weer vanoggend voorberei Ek verwag dat sommige verliese moet plaasvind. Vandag wag ek tot 10:05 totdat ek sien die tendens ontwikkel en ek die volgende handel te neem. SIT-GBP / USD10.05AM 1,65593, hierdie opsie verstryk aan 10:30 en weer in die geld wat ek is nou 5 vir 5 en ek wag om 'n verdere handel wat ontwikkel teen 10:38 te sien en ek aansoek soos volg: sit-euro / GBP10 .38AM 0,90165, die opsie om my absolute verwondering is in die geld weer. Dit blyk te maklik en heeltemal te maklik die stelsel om hierdie goed te werk, maar dit is die werklike resultate as ek verhandel. Daar is geen verdere transaksies vir die dag en ek is 6 vir 6 vir die individuele bedrywe en 3 vir 3 te wen dae, dit is hoe binaryoptionsxposed verkies ek die hersiening te bereken. Donderdag 5 Mei: Nadat 6 vir 6 vir die laaste 3 dae is ek nou eintlik opgewonde om vandag se prestasie te sien, ek wag tot 10:06 en vandag het ek die eerste handel toe te pas. SIT-GBP / USD10.06AM 1,64612, Soos ek wag vir die verstryking dit is nog 'n maklike oorwinning en ek is nou 7 vir 7 deur 10:30, My finale handel vir die dag is by 10:50 en met net 10minutes links lyk manier om riskante vir my smaak, maar ek pas dit as ek aangeraai. SIT-AUD / USD10.50AM 1,06707, die stelsel kan handel slegs tot 6 minute voor die verstryking, as gevolg van die meeste makelaars vries die platforms met 5 minute om te gaan. Ek wag tot 11:00 en nou daarmee nie eens 'n verrassing wen weer 8 vir 8 en 4 wen dae in 'n ry. Ek gedoen vir die dag. Vrydag 6 Mei. Ek het verhandel en getoets baie stelsels, maar om te begin met 'n wen-week en met absolute geen verliese het ek nog nie teëgekom het. Vandag is Vrydag en berug vir 'n moeilike handelstoestande dag. Kom ons kyk wat vandag gebeur Ek wag tot net verby 10:00 en hier gaan my eerste inskrywing. Call-AUD / USD10.10AM 1,07548, met absolute geen twyfel nou in my gedagtes dit wen en wen ook ek wag tot 11:00 en met geen ander tendense wat op enige van die ander pare ek gedoen vir die dag en die week. 9 vir 9 en 5 vir 5 wen dae. 100 strike rate. Ek het amper nie glo dit self as ek myself nie aansoek gedoen het hierdie ambagte. Maandag 9 Mei. Na 'n wonderlike eerste week wat deur anybodys standaarde lyk te goed om waar te wees en kan ook 'n soort van 'n anomalie Ek sien uit na hierdie volgende week van die saak wees. Soos gewoonlik het ek berei en wag om te sien of 'n tendens blyk deur 09:30, soos blyk die tendens van wyle die tendense verskyn in die 10:00-10:50 meer as die vorige keer. Ek wag tot 10:50 en daar gaan ons die tendens blyk en ek die handel toe te pas: Call-GBP / USD 10:52 1,62799: Met tien minute in die handel ek sit en wag, want dit is die enigste geldeenheid paar wat aan my verskyn. Op 11:00 as gewoonlik is dit wen en ek is 10 vir 10 en 6 vir 6 wen dae. Ek gedoen vir die dag. Dinsdag 10 Mei: 10 vir 10 en nie 'n verlies in sig tot dusver, ek moet sê, selfs op hierdie punt na 6 dae van die saak is ek verbaas oor die eenvoud van die stelsel en die ongelooflike akkuraatheid, ek dink Kristian het sy huiswerk gedoen en vir die gemiddelde persoon en nie net die gemiddelde handelaar is dit die maklikste stelsel wat ek nog ooit verhandel. Ek wag nou net ná 10:00 en my eerste handel geplaas: Call-GBP / USD10.03AM 1,63476, dit verstryk aan 10:30 en baie maklik wen. Ek wag tot 11:00 en ek het geen verdere ambagte te maak. Die idee dat daar 4 pare is 'n groot as gevolg van die feit dat 'n tendens nie altyd verskyn op almal van hulle, maar dit lyk op ten minste 1 of 2. Ek gedoen vir die dag te verskyn. Woensdag 11 Mei: Ek is op hierdie stadium seker dit sal net aanhou wen en wen, FX8 volg net 'n stelsel wat so basies, wat ek dink is wat die beste werk en dit het nog nie misluk. Ek wag hierdie keer net tot 09:53 en ek die volgende handel toe te pas: Call-euro / dollar 09:53 1,43117: Dit verstryk aan 10:00 en dit wen weer. Dit is nou 12 vir 12 en 8 vir 8 te wen dae. Ek wag tot 11:00 en ek gedoen vir die dag. Donderdag 12 Mei. Vandag het ek het nogal 'n besige dag en ek hoop dat die tendense verskyn vroeg, gelukkig vir my die eerste een verskyn en ek pas dit soos volg: Call-AUD / USD 10:02 1,06184: dit is 'n lang handel en ek wag tot 10:30 vir dit verval, gewoonlik die ambagte is met 10 tot 20 minute om te gaan. Dit verstryk en verrassing verrassing wen weer. 13 vir 13. Ek wag tot 10:50 en net voor ek oppak vir die oggend, wag twee tendense verskyn en ek pas dit soos volg: sit-GBP / USD 10:50 1,62931: Hulle verval in beide die geld met 10 minute om gaan ek nou 'n ongelooflike 15 vir 15 oorwinnings en 9 vir 9 wen dae. Sal FX8 ooit verloor Ek kan net my huis sit op die volgende handel Just kidding, maar ek het regtig nie verwag dat. Ek het vandag gedoen met 'n 3 vir 3 prestasie. Vrydag 13 Mei: Vandag om Vrydag die 13de en al wat dit moet 'n verloorspan handel laat staan ​​'n verlore dag, ek berei en wag en afgaan ons handel word soos volg geneem: Call-GBP / USD10.11AM 1,62296: Ek verwag 'n verlies vandag en dit lyk asof manier tot op die laaste 5 minute bar wat aan die hoof terug en wen vir 'n ongelooflike 16 keer is ek bang om die verslag vry te stel as ek dink mense sal dink ek is aan hierdie make-up of ek 'n vennoot of iets , maar ek kan jou verseker, en jy kan die stelsel aan te koop en doen 'n historiese ontleding en al my inskrywings sal wys as ek dit hier het voorgestel. Ek gedoen vir die dag en die week, 16 vir 16 en 10 vir 10 wen dae. Dinsdag 17 Mei: Na 'n geen handel dag gister het ek weer op Dinsdag, Dit is my derde week en ek het regtig net nie verwag dat FX8 om ooit verloor lol. Kom ons kyk hoe ons gaan as 09:30 benaderings, ek vroeg vandag die eerste handel te neem: sit-GBP / USD09: 47am 1,62071: Dit handel verstryk aan 10:00 en verras dit weer 17 wen vir 17 as ek wag vir die volgende handel te verskyn en dit nie by net geslaag 10:00: sit-AUD / USD10.08 1,05649: Ek wag tot 10:30 en ons is nou 18 vir 18. Ek wag tot 11:00 en daar is geen verdere transaksies vir die dag, dit is nou nie eens verras my en ek het net nie weet hoe lank die segetog sal duur ek sien uit daarna om môre. Woensdag 18 Mei: Mid pad deur hierdie week en ek is regtig super beïndruk met FX8 en op hierdie punt nie, tensy dit elke dag verloor tot aan die einde van die maand Ek kan eerlik sê dit is 'n groot stelsel. Ek berei weer en ek wag op my inskrywing, bang dit lyk en ek die handel toe te pas. Call-euro / GBP10.31AM 0,88108: Hierdie keer my wag is tot 11:00 ten einde loop en forex synde die mees onstabiele verhandelingsplatform dit beweeg op en af ​​en op en af ​​totdat ek sien 'n ander inskrywing by net voor die slot tyd by 10:54 . SIT-euro / USD10.54AM 1,42503: As Ek wag vir die verstryking beide opsies kyk om seker te verloor totdat asof Kristian Jacobs die handel gode beide die geld sit het gedagvaar en gee dan my 20ste oorwinning in totaal en my 12de agtereenvolgende oorwinning in terme van die daaglikse oorwinnings. Niks nuuts FX8 hou net wen. Ek gedoen vir die dag. Donderdag 19 Mei: Vandag is die tendens blyk vinnig en ek maak die handel in net verby 09:40: sit-GBP / USD 09:41 1,61749. Ek wag vir 19minutes met absolute certantity dat dit sal wen en dit doen. Die volgende handel verskyn nie tot net ná 10:30 en ek neem dit om te verval in 11:00: Call-euro / dollar 10:37 0,88288. Ek wag terwyl hy op die telefoon met Alicia van binaryoptionsxposed wat angstig om te weet oor my resensie, ek nog steeds op hierdie punt nie baie bekend as ek wou die maand voltooi en dan aan te kondig my oorsig. Dit opsies verval in die geld, ek is nou oortuig dat Kristian Jacobs het die handel gode vir 'n paar ingryping, dit regtig kan nie moontlik wees kan dit miskien ek nou 22 is vir 22 en 13 vir 13 reguit wen dae. Ek gedoen vir die dag. Vrydag 20 Mei. Nog 'n Vrydag en ek dink regtig nie enigiets kan FX8 van hierdie segetog raak, is ek meegedeel hierdie stelsel was 90 en so ver hulle is baie verkeerd dit is 'n ongelooflike 100. Ja 100. Wel wag ek weer en hier kom die eerste handel : Call-euro / USD10.18AM 1,41702, dit verstryk aan 10:30 met 'n maklike oorwinning al die pad en ons het ons 23 agtereenvolgende oorwinning, ek wag tot 11:00 met geen verdere transaksies Ek is bly om 'n 100 treftempo na 3 weke rapporteer van die saak FX8 14 dae sonder 'n verlore dag. Ek sal terug rapporteer op Maandag. Maandag 23 Mei. Na 'n ongelooflike 3 weke reguit oorwinnings Ek dink dit verlede week en 'n half moet die toets bewys of FX8 hierdie konsekwentheid kan hou, My eerste twee ambagte beide verskyn vroeg en op presies dieselfde tyd, ek aansoek sowel as volg. Call-AUD / USD9.37AM 1,05081, ek wag tot 10:00 en weer sonder versuim ek wen op beide ambagte. 24 vir 24. Ek wag 'n rukkie langer en ander handel blyk, ek het die gevoel van verlies met Forex vergeet, FX8 hou net wen. Ek sien 'n ander tendens verskyn en ek die volgende handel te neem: sit-euro / USD10.15AM 1,40377, hierdie opsie verval weer in die geld en nou glo dit of nie dit is besig om te kry vervelig as dit net hou wen. Ek wag weer tot 11:00 en ek gedoen vir die dag. 25 25 en 15 15 wen dae. Dinsdag 24 Mei: Ek wag weer tot 09:30 en ek wag en wag totdat net ná 10:30 toe ek die eerste handel te maak soos volg: Call-euro / GBP10.38AM 0,87124: Jy het reg geraai Ek het weer 26 vir 26 en 16 wen dae. Ek gedoen vir die dag. Woensdag 25 Mei: Nadat slegs een handel gister, ek hoop daar is meer as een vandag so ek ten minste kan 'n paar meer opwinding, sowel as 26 oorwinnings reguit Arent genoeg vir my opgewondenheid lol. Ek het nog nie gedeel my handel begroting as ek sal aan die einde van die verslag, ek is 'n handel rekening gegee deur binaryoptionsxposed en ek is aangesê om dit te doen 500 posisie groottes. Ek sal n volledige verslag aan die einde gee. Ek haal my eerste handel by net voor 10:00 soos volg: sit-AUD / USD9.51AM 1,05045, by 10:00 dit wen ek voortgaan en sien 'n ander tendens soos volg: Call-euro / USD10.17AM 1,40393, deur 10:30 verstryking dit wen weer, dit kan nie gebeur dink ek by myself Maar ek voortgaan totdat 10:45 toe ek 'n ander handel toe te pas soos volg: sit-AUD / USD10.45AM 1,05335, ek dink kom 'n mens moet soos volg te verloor op 10:48 nog verskyn: SIT-GBP / USD10.48AM 1,62857, het hulle albei verval: in die geld - 4 van 4 vir die dag. 30 van 30. Is ek werklik die skryf van hierdie Sjoe goed ek gedoen 30 vir 30 en 17 wen dae. Donderdag 26 Mei: Ek kan regtig nie veel meer oor FX8 sê, so ek sal net gee jou vandag resultate, eerste en enigste handel word soos volg: Call-euro / USD10.23AM 1,41276, dit wen om 10:30. 31 vir 31 en 18 wen dae. Gedoen vir die dag. Vrydag 27 Mei: Ek is nou super beïndruk met FX8 en ek sal dit gee 'n gloeiende resensie maak nie saak wat gebeur in die volgende paar dae handel, vandag se handel gebeur presies op 09:30 soos volg. Call-euro / GBP9: 30AM 0,86719, as ek wag vir die 10:00 verval ek sien 'n ander handel en ek soos volg: sit-AUD / USD9: 50AM 1,06889, ek wag vir die finale 10 minute en ek sien dat die tweede handel gesluit in die geld, maar om te wag die eerste handel verloor. Wat Wag nie moontlik Ja dit verloor. Ek was geskok na 4 weke van die saak hierdie stelsel het 'n verlies. Ons verloor, ek was so gelukkig soos ek die lotto gewen het, ek kon net nie 'n stelsel wat nie kan verloor rapporteer, sal niemand my glo nie. Na wat na terme met die verlies voortgesit ek om handel te dryf en ek het een finale handel: Call-euro / GBP10.45AM 0,86526, ek dink op hierdie punt miskien die stelsel sal begin om nou te verloor nie, maar asof die verlies was net 'n geringe aanpassings FX8 gesluit op 'n ander wen dag en nou spog met 'n rekord van 33 oorwinnings uit 34 pogings en ongelooflike 19 dag wen rekord Onthou ons het 2 uit 3 vandag, dus was dit nog 'n wen-dag. Maandag 30 Mei: Tweede laaste dag van my resensie en ek is gereed om saam, beide ambagte voor die 10:00 merk soos volg: sit-euro / USD9: 50AM 1,42859, het hulle uiteindelik albei in die geld en nadat ek wag tot 11:00 daar is geen verdere ambagte. Ons is nou 35 oorwinnings uit 36 ​​en 20 dae sonder 'n verlies van dag Dinsdag 31 Mei: Dit is my laaste dag van die hersiening en hier is die resultate soos volg, het hulle almal verskyn op 09:52: Dit vou my hersiening van die handel stelsel bekend as FX8 dit is gemaak met mnr Kristian Jacobs van Binary Options Xposed. Ek verhandel die 4 munt pare soos voorgeskryf: EUR / USD, AUD / USD, GBP / USD, EUR, GBP. Ek gebruik thinkorswim kartering sagteware soos voorgeskryf en ek gebruik 5 minute kandelaar bars om toegang tot my inskrywing punte soos aangedui in die 4 klank en visuele aanbieding video's. Ek verhandel net tussen 09:30-11:00 daagliks Amerikaanse est. Mark oop. Ek verhandel wat ek sien dat verteenwoordig die tendens patroon wat in die klank en visuele aanbieding verduidelik. Ek het 'n 10,000 Begroting en opdrag gegee om 500 per handel te maak op die binêre opsie handel platforms. Ek verhandel vir 21 dae in die maand van Mei 2011. Ek het 38 wen ambagte van 39 pogings. Ek het 'n ongelooflike 21 reguit wen dae. Hierdie stelsel verbaas my by die eenvoud en gemak wat jy kan handel en ek sou sonder enige huiwering beveel FX8 vir beginners tot Pro, ek weet dat Binary Options Xposed bied 'n sein diens met hierdie produk, óf manier wat ek was 97 akkuraat met die per ambagte en 100 akkuraat met die wen van dae. Ek is nie in diens of werk op enige wyse met Binaryoptionsxposed en ek het onafhanklik hersien FX8 na die beste van my handel vermoë. Vir enige verdere inligting kan u my per e-pos by: chelsea. roberts168gmailNational Australië bankkliënte fondse in 'n gesegregeerde rekening gehou met Australias AA gegradeerde Nasionale Australië Bank (NAB). NAB is een van die 4 grootste finansiële instellings in Australië met 'n markkapitalisasie van 93000000000 en meer as 12 miljoen kliënte, hulle voortdurend rang in die top 20 lys van die veiligste banke in die wêreld. Regulasie met 'n hoofkantoor in Sydney, Australië, Vantage FX ten volle voldoen aan streng deur die Australiese Securities and Investment Kommissie (ASIC) stel finansiële regulasies. Onder ASIC regulasie, Vantage FX waarborge absolute deursigtigheid in alle handelsbedrywighede. Handel met een van die wêreld se mees betroubare forex makelaars. Versekering Vantage FX neem die veiligheid van kliënte fondse baie ernstig, dus het ons ekstra beskerming deur die ondertekening van 'n vrywaringsvorm versekeringspolis van 20 miljoen met SJ Catlin en Lloyds of London onderneem. As 'n kliënt van Vantage FX, kan jy verseker wees dat jou geld is altyd veilig. Binary Options verskaffer Vantage FX het 'n vennootskap met Tech Finansiële om 'n deursigtige binêre opsies handel platform te lewer aan ons kliënte. Tech Finansiële is 'n absolute leier in Binary Options tegnologie en op die oomblik op die Londense Aandelebeurs onder simbool TECH asook ten volle gereguleer deur ESMA, CFTC en JFSA.


No comments:

Post a Comment