Monday, October 17, 2016

Braintrading System

Lees ons disclaimer Trading buitelandse valuta dra 'n hoë vlak van risiko en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt handel. Jy kan 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging te handhaaf en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Enige menings, nuus, navorsing, analise, pryse of ander inligting vervat op www. leftbraintrading en / of in enige korrespondensie of publikasie word as algemene mark kommentaar, en moenie belegging advies. Inside Out Media nie aanspreeklikheid vir enige verlies of skade, insluitend en sonder beperking, enige verlies van wins wat direk of indirek uit die gebruik van, of vertroue op, sodanige inligting kan ontstaan ​​sal aanvaar. Die inhoud van www. leftbraintrading is onderhewig aan verandering op enige tyd sonder kennisgewing, en word verskaf vir die uitsluitlike doel om te help handelaars in die maak van onafhanklike beleggingsbesluite. Redelike maatreëls getref is om die akkuraatheid van die inligting op die webwerf en ander gepubliseerde inligting egter verseker, is daar geen waarborg van akkuraatheid en aanspreeklikheid sal nie aanvaar word vir enige verlies of skade wat direk of indirek uit die inhoud of jou mag ontstaan onvermoë om toegang te verkry tot die webwerf, vir enige vertraging in, of mislukking van die oordrag of die ontvangs van enige instruksie of kennisgewings gestuur hetsy deur www. leftbraintrading of per e-pos. Geen inligting wat deur Inside Out Media of deur www. leftbraintrading is bedoel vir verspreiding aan, of gebruik deur enige persoon in enige land waar sulke verspreiding of gebruik in stryd met die plaaslike wetgewing of regulasie sou wees. Nie een van die in www. leftbraintrading verwys dienste of beleggings beskikbaar vir persone wat in enige land waar die verskaffing van sodanige dienste of beleggings in stryd met die plaaslike wetgewing of regulasie sou wees. Dit is die verantwoordelikheid van die besoekers aan www. leftbraintrading om die terme van vasstel, en om te voldoen aan, 'n plaaslike wet of regulasie waaraan hulle onderhewig. Oor en terme van besigheid Dit is een van die beste beleggings Ive het in 'n baie lang tyd. Ek het terug die prys van die kursus binne die eerste maand van handel met hierdie stelsel. En omdat ek gedoen het die kursus saam met jou, baie ander dinge het omgedraai vir my. Nogal amazing. Nadat gebruik die AB Fibs vir ongeveer 8 maande kan ek eerlik sê dat hulle die beste instrument in ons FX arsenaal Hierdie dinge is absoluut ongelooflik Sy soos 'n GPS-navigasiestelsel vir die Forex mark. Die boek wat jy en Olga geskryf is fantasties, baie beter as beurs in die Sone, wat ek gebruik om aan te beveel om potensiële handelaars. Ek sal nou beveel joune. Goeie werk. Ek is baie opgewonde as ek my demo rekening in 'n week verdubbel Ook wou ek u bedank vir die opknappingskursusse en nuwe inligting oor hoe die kerse te beweeg deur die gapings en stelle, en wanneer om te kyk na die kleiner fibos en waarom. Dit is al besig om te sink in. Olgas pragtige werk by My bly en is altyd vars in my bewustheid. Sy het 'n ongelooflike vermoë om nul in op die nodige fokus en 'n barmhartige Manor wat my sit op sy gemak en in staat is om oop te maak vir myself. Ek sal nooit handel Forex sonder die raamwerk. Sy plek op Deur dit te gebruik met MACD help my sien wanneer die geldeenheid paar momentum verloor het en jou absolute Fibo raamwerk laat my toe om te sien waar dit 'n fraktale stel sal voltooi en om te keer Im bly dat Ive herontdek AGT handel na 'n jaar lank te breek. Ek dank u beide ek bygewoon jou San Francisco aanbieding op 9 Junie en was baie nuuskierig. Ek stel kaarte vir euro en Britse pond en is die waarneming met rente sedert. Ek vasgevang 107 pitte verlede Vrydag toe GBP oornag gedaal. Ek is verheug, dat dit my beste ooit handel by verre. Ek het die klas verlede Dinsdag. Die raamwerk is amazing. In 5 dae van handel met behulp van die raamwerk gemiddeld Ive 40 pitte / dag met byna geen stres of verwarring en Im nog leer. Ek raai die kursus. Ek is verstom oor hoe goed die Absolute FIB kan jy skat hoe ver 'n skuif sal gaan. Wel, jy was nie verkeerd wanneer jy sê jy boek sal vir homself betaal op die eerste handel. Ek het net die sluiting van 'n posisie wat 3,6 bygevoeg op my lewe rekening. Die raamwerk is briljant en ek sien hier 'n groot potensiaal wat my sal ondersteun vir baie jare om te kom in die laaste 5 handel dae my rekening balans is tot 21 uit 'n laagtepunt. Dit kom neer op 5,6 wins oor die aanvanklike deposito van my rekening. In elk geval - thanks again. Ek lees jou boek dekking aan die dag het ek dit dek. Baie goed gedoen - goed geskryf, en 'n goeie oes. Ek het gevind dat 'n groot deel van die gedagtes en gevoelens Ive is met die afgelope maande vervat in die ingesteldheid artikel, vir seker. Houding-wyse dink ek was baie op dieselfde golflengte. Absolute fibo is fascinerende. Ive been toe te pas op my kaarte op verskillende geldeenhede, en het gevind dat die prys tot stilstand kom op of naby absolute fib vlakke met 'n paar frekwensie. Cool ek het daarin geslaag om 'n handelsmerk op beide die EURUSD en GBPUSD plek vir 'n kort tydren deur 'n stel vanaand en uitgeklim op presies waar die AB fib aangedui die stel sou eindig deur die gebruik van 'n kombinasie van kaarte en sien algemene sleutel vlakke. Dit is inderdaad 'n baie waardevolle raamwerk en baie elegant in sy eenvoud Dit is opwindend om 'n nuwe instrument wat so akkuraat is gebruik. Dit het 'n rukkie om my kop draai om op hierdie manier van die gebruik van Fibos maar dit werk. Ek gebruik dit in samehang met 'n stelsel van bewegende gemiddelde lyne en is die opbou van my oortuiging elke dag. Wanneer die geldeenheid begin om te beweeg in 'n rigting kan ek verwag potensiaal taai punte of draaipunte. Ek voel dat ek nou kyk na die geldeenheid met meer vertroue en minder verwarring. Ek voorspel selfs 'n moontlike ommekeer punt en vasgespyker aan die pit. Ek dink dit is groot Ek is baie opgewonde om voort te gaan om te kyk en te sien die impak met verloop van tyd op my handel. Sjoe Groot boek Ive het 'n werk voor my om my ingesteldheid reg te kry en uit te vind wat ooit ontwykende vermiste stukke. Ek het begin gaan FX klas aan die einde van Junie 5, en op die eerste van die proses van handel gelyk eenvoudig genoeg, maar as die tyd aangestap het ek meer verward met elke klas en my handel was nie baie goed nie. Dan, in Oktober 5, was ek bekend gestel aan linkerbrein Trading. Dit het die kaarte eenvoudige en maklik om te lees en nou het ek baie meer sukses met my handel. Wel wat kan ek sê. wat 'n stelsel of moet ek sê wat 'n instrument wat jy ontwikkel het. Ek is die waarneming van die setups en geneem 'n paar klein, maar presiese ambagte en daarin geslaag om my rekening deur 2 bring vir die week met net 1 mini lot. Ek is baie, baie meer selfvertroue as ek my ambagte te neem. Dit voel nie asof die makelaar neem my geld omdat die makelaar het niks te doen met die markte. As 'n saak van die feit Siek wed jou dat wanneer die makelaar sien vir my 'n posisie waarin hulle moet wonder. hoe die heck doen weet dat hy toe die geldeenheid omkeer. Ha ha. AGT baba. sodat ek stadig sien die prentjie. Dankie vir die deel van hierdie wonderlike hulpmiddel. Ek voel dat ek deel van die market. Our Intelligent Trading sagteware BrainTrading System is die mees akkurate voorspelling metode (aanwyser pakket) te bottoms koop, verkoop tops, bepaal tendens en tre de terugskrywings, is oorspronklik ontwikkel deur BrainTrading Solutions vir die Forex markte. Die BrainTrading System metode ca n word toegepas op enige mark, enige tyd, en is as tydige en akkurate op FOREX markte, Futures, effekte, aandele en kommoditeite. BrainTrading sagteware belangrikste eienskappe: Koop bottoms en verkoop tops met 'n lae risiko dollar. Genereer 'n hoë waarskynlikheid Meganiese koop / verkoop seine (70). Stywe achterhoede Stop sluit in winste en hou jou in markte vir die groot beweeg. Dinamiese Trend aanwysers toon die handel tendens vir enige tyd raam. Dag, Swing of standpunt handel 'n mark met ongelooflike presisie en vertroue. Baie maklik om te leer hoe om te gebruik. Wat het jy nodig om te begin n paar uur tot een van die mees akkurate metodes ooit 'n rekenaar met internet toegang te leer. 'N sterk begeerte om jou handel portefeulje prestasie te verhoog. A wil om te wen die tyd neem om te sien hoe maklik ons ​​analise is om te gebruik en hoe eenvoudig ons handelsvennote PLAN IS en dan neem die volgende stap na jou TRADING GOALS WORD werklikheid deur die invul van ons BESTELVORM vandag het ons SPESIALE pryse vir jou Belangrike Disclaimer . Forex, Futures, Options en sekuriteite handel het die risiko van verlies en mag nie geskik vir alle persone wees. Geen stelsel kan winste of vryheid van verlies te waarborg. Afgelope resultate is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Hipotetiese of gesimuleerde prestasie resultate het sekere inherente beperkings. In teenstelling met 'n werklike prestasie rekord, moenie gesimuleerde resultate nie verteenwoordig werklike handel. Ook sedert die ambagte het nie eintlik uitgevoer, kan die resultate onder - of oor-vergoed vir die impak, indien enige, van sekere mark faktore soos 'n gebrek aan likiditeit. Gesimuleerde handel programme in die algemeen is ook onderhewig aan die feit dat hulle is ontwerp met die voordeel van agterna. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié wat te bereik. In elk geval, nie BrainTrading Solutions, of enige van sy vennote sal verantwoordelik of aanspreeklik wees vir enige spesiale, toevallige, gevolglike, indirekte of ENIGE ander verliese wat veroorsaak word deur die gebruik van van BrainTrading system.8226 Koop teen sterkte en verkoop teen swakheid 8226 wees meer as bereid is om te neem klein verliese 8226 meer as bereid is om posisies 8226 Stick met die groot tendens skakel tot BrainTrading System sê om af te sluit 8226 altyd plek stop onmiddellik nadat jy 'n handelsmerk 8226 Slegs stop beweeg in die gewenste rigting 8226 Draai jou geestelike krag in wins Hoe om af te laai klik hier dit kan jy interesseer: Kry updates Gratis 0 kommentaar: Post a comment As jy graag hierdie post, laat asseblief u kommentaar: Populêre poste stap vir stap om 'n EA skep. Oop Meta Trader klik op die ikoon soos hieronder: Dan sal dit open160 MetaEditor soos in die onderstaande prent wees. INLEIDING RenkoScalpSystem is handel stelsel wat met behulp van Renko grafiek as hoof ontleding mark beweging Ons weet dat Renko beweging VA. Die 8220Super Trend Profit8221 is 'n volledige handel instrument is ontwerp hoofsaaklik om tendense suksesvol 'n handel. Hierdie stelsel word tans pad getoets, maar as gevolg van die bedrag van die handelaars wat wil betatoetsers Ek het besluit om dit te plaas op wees. Die 8220100 Pips Daily Scalper8221 is 'n splinternuwe sagteware vir scalping handel - volledige handel instrument is ontwerp vir scalping handel op 1.Brain Trading System etphonehome2: Newdigital Is dit pdf dieselfde breinspoel stelsel tans bespreek in die drade Ek wil net weet hoe dit werk sedert Ek dont blyk te wees om enige waarskuwings van die EA, ek is net nuuskierig oor wat sal sneller 'n handel Breinspoeling stelsel is nie 'n handleiding. BrainTrading stelsel is baie anders as Breinspoeling. Kort geskiedenis van Breinspoeling stelsel ontwikkeling. 1. Dit was 'n paar versoek (nie myne) om PriceChannel aanwyser gebruik as EA. En dit was my voorstel om i-Trend aanwyser gebruik as 'n filter. 2. En ons begin die ontwikkeling. Ek hand getoets hierdie stelsel. Omdat Codesguru nie deel te neem in ons forum in daardie tyd en my programmering vermoë is baie beperk as gevolg van daardie. So ons het die volgende: i die stelsel met die hand getoets (handel lewe) en Beluck is kodering die EAS. 3. Dus het ons baie EAS en baie van my poste oor hoe om met die hand te handel met hierdie stelsel. 4. Baie breinspoeling EAS toets in elite afdeling. En ons het die finale EA met al die reëls geprogrammeer. Dit is nog nie getoets omdat dit baie interessant kan wees net om te sien watter een van die reëls beter een is. 1. Ek het in 'n paar Russiese forum BrainTrading aanwysers. Maar dit was 4 aanwysers in plaas van 8. Omdat ek 'n paar Ukainian webwerf besoek en hulle verkoop Braintrading stelsel met al die aanwysers (8). Ek vra Beluck om bykomende Braintrading aanwysers kodeer. 2. Die handleiding oor BrainTrading stelsel is van wat kommersiële Oekraïens webwerf. Ons is nie die handel volgens hierdie handleiding. Dit begin met hierdie handleiding. Maar nou het ons absoluut die ander reëls om handel te dryf. Die reëls is gepos in sommige draad. 3. Sommige mense sê dat ons Braintrading aanwysers is baie anders as kommersiële kinders. En ons BrainTrading stelsel is baie anders as kommersiële Braintrading. En ons is nie handel volgens wat handleiding bo gepos. En as gevolg van wat ek weer met die naam al BrainTrading drade te BrainSystem. 4. As Codersguru nie deel te neem in die forum in daardie tyd, so ek niks oor enige ontwikkeling geweet en al wat ek gedoen het, is om die stelsel met die hand te toets. Ek was hierdie stelsel live plaas die resultate en state handel en 'n paar reëls geskat. Die ander mense het dieselfde so ons het 'n paar reëls vir hierdie stelsel vir verskillende tydsraamwerke. 5. Daar is geen enige EA vir hierdie stelsel nog (ek praat BrainSystem wat ontwikkel is in ons forum). Dit was 'n paar versoek om alarm EA skep omdat dit nodig is om twee sperdatums te gebruik volgens een van die handel reël en dit is baie moeilik sonder 'n stelsel / handel verbetering. Wanneer artikels is geskep vir 'n paar stelsels hier www. forex-TSD / forum / handel-stelsels het ek al die drade oor BrainSystem (Braintrading) stelsel en Breinspoeling stelsel en een deel. Dis al storie. Breinspoeling stelsel is die eerste handel stelsel ontwikkel in ons forum (BrainSystem was tweede een).Brain tendens - Forex Strategies - Forex Resources - Forex Trading-vrye forex seine en FX Voorspelling 179 Brain Trend Trading System Stuur deur joy22 V. Hoe om te gebruik BrainTrading System BrainTrading System aanwyser pakket sluit vier hoof onafhanklik bereken aanwysers: BrainTrend1. BrainTrend1Stop, BrainTrend2, BrainTrend2Stop en vier hulp aanwysers wat gebruik word vir prentuitbeelding van hoofaanduiders: BrainTrend1Sig. BrainTrend1StopLine, BrainTrend2Sig, BrainTrend2StopLine. BrainTrend1 en BrainTrend2 is mark rigtingwyser. Dit wys tendens rigting deur kleure, wanneer veranderinge in die handel of bly in 'n up-tendens, die tralies word of te bly blou. Wanneer veranderinge die mark of 'n verblyf in 'n verslechtering neiging, die tralies word of te bly rooi. Wanneer die mark gaan sywaarts of is nie sterk aan weerskante, die tralies word of te bly groen. BrainTrend1 en BrainTrend2 aanwysers kan werk met 'n tyd bar kaarte. BELANGRIKE Dont gebruik BrainTrend1 en BrainTrend2 aanwysers op een grafiek op dieselfde tyd. Jy moet BrainTrend1 aanwyser gebruik as hoof oor alle kaarte en gebruik BrainTrend2 as stawende aanwyser in 'n aparte grafiek venster. BrianTrend Trading stelsel werk MT4 600 bou Brian Trend Trading System (Aanwysers werk op die nuutste weergawe van Meta Trader 4 600 bou). die pakket sluit hierdie aanwysers: BrainTrend1, BrainTrend1Sig, BrainTrend1Stop, BrainTrend1StopLine, BrainTrend2, BrainTrend2Sig, BrainTrend2Stop, BrainTrend2StopLine, BrainTrend1, BrainTrend1Sig, BrainTrend1Stop, BrainTrend1StopLine, BrainTrend2Sig, BrainTrend2Stop, BrainTrend2StopLine. BrianTrend 7 Trading System update Meta Trader 4 600 Bou


1 comment:

  1. Forex Trendy is a state of the art software capable of recognizing the safest continuation chart patterns. It scans through all the forex pairs, on all time frames and analyzes every potential breakout.

    ReplyDelete