Friday, October 21, 2016

Irc 409a Stock Options

Soos - Klik op hierdie skakel om hierdie bladsy by jou gunstelinge Deel - Klik op hierdie skakel om hierdie bladsy Deel via e-pos of sosiale media Print - Klik op hierdie skakel om die bladsy 409A Nonqualified Uitgestelde Vergoeding Planne Wat is IRC Artikel 409A Artikel 409A van toepassing op vergoeding Druk dat werkers verdien in een jaar, maar dit is betaal in 'n toekomstige jaar. Dit staan ​​bekend as nonqualified uitgestelde vergoeding. Dit is anders as uitgestelde vergoeding in die vorm van keuse deferrals om gekwalifiseerde planne (soos 'n 401 (k) plan) of 'n 403 (b) of 457 (b) plan. Hoe dekking kragtens artikel 409A raak 'n werknemers belasting As uitgestelde vergoeding aan die vereistes van Artikel 409A, dan is daar geen effek op die werknemers belasting. Die vergoeding is belas word op dieselfde wyse as wat dit sou belas word indien dit nie gedek is deur Artikel 409A. As die reëling nie voldoen aan die vereistes van artikel 409A, die vergoeding is onderhewig aan sekere addisionele belasting, insluitend 'n 20 bykomende inkomstebelasting. Artikel 409A het geen effek op FIS (Social Security en Medicare) belasting. Hoe Afdeling 409A van toepassing op die 10 en 12 maande betaal verkiesing Op kwessie is hoe die 2004 wet verandering van toepassing op mense wat vergoeding uitgestel van een jaar na 'n toekomstige jaar het. Onder die nuwe wet, wanneer onderwysers en ander werknemers vergoed op 'n 12-maande betaal tydperk in plaas van die 9 of 10 maande eintlike werk toeval, word dit uitstel deel van hul inkomste van een jaar na die volgende. Byvoorbeeld, 'n onderwyser wat betaal word oor 'n tydperk van 12 maande, wat van Augustus van 'n jaar tot Julie van die volgende jaar, eerder as oor die Augustus.-Mei. skooljaar, 'n tydperk van 10 maande, val onder hierdie wet. Bepaal artikel 409A vereis dat 'n werknemer verskaf word 'n verkiesing Nee, bepaal artikel 409A nie vereis dat 'n werknemer verskaf word 'n verkiesing met betrekking tot hoe die werknemer betaal word. Byvoorbeeld, kan 'n skool distrik bepaal dat alle onderwysers hulle betaal versprei oor 12 maande sal hê, sonder om 'n verkiesing aan die onderwysers. In daardie geval, sal die reëls kragtens artikel 409A van toepassing nie en geen bykomende belasting sal gehef word. Wat was die effek van Kennis 2008-62 vir die meeste openbare skool werknemers Vrygestel op 3 Julie 2008, die Tesourie Departement en die IRS uitgereik Tussentydse Leiding Kennisgewing 2008-62. As die kriteria in die Kennis ontmoet, word daar verwag dat regulasies kragtens Artikels 457 (f) en 409A sou nie van toepassing op reëlings van die verkiesing van 12-maande meer as 10-maande betaal. Wat gebeur as die kriteria in Kennisgewing 2008-62 nie nagekom word op 7 Augustus 2007 het die IRS gestig bystand deur Vrae oor Afdeling 409A en uitgestelde vergoeding wat leiding oor hoe om die uitgestelde verkiesing binne die bepalings van Artikel 409A vestig bied. Hulpbronne vir IRC Artikel 409A: Kennisgewing 2008-62. Tussentydse leiding op 10 teen 12 maande betaal periode IR-2007-142, 7 Augustus 2007. Nuwe reël sal geen invloed op Onderwyser Salarisse in Komende Skool Jaar Kennisgewing 2007-86. Vertraag effektiewe datum van Artikel 409A Vereistes Laaste Nagegaan of Opdateer: 08-jul-2016I. Doel en Oorsig Artikel 885 van die onlangs verorden Amerikaanse Jobs Creation Act van 2004, Pub. Reg No 108-357, 118 Rom. 1418 (die Wet), bygevoeg sekte 409A om die Internal Revenue Code (Kode). Artikel 409A bepaal dat alle bedrae wat uitgestel is onder 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan vir alle belasbare jare is tans includible in bruto inkomste tot die mate nie tot 'n aansienlike risiko van verbeuring onderhewig is en nie voorheen by bruto inkomste ingesluit, tensy sekere vereistes voldoen word. Artikel 409A sluit ook reëls van toepassing op sekere trusts of soortgelyke reëlings in verband met nonqualified uitgestelde vergoeding, waar sodanige reëlings buite die Verenigde State of is beperk tot die voorsiening van voordele in verband met 'n afname in die finansiële gesondheid van die borg. Soos verduidelik meer volledig hieronder, hierdie kennisgewing bied die eerste deel van wat verwag word om 'n reeks van leiding met betrekking tot die toepassing van sekte 409A wees. Die Tesourie Departement en die Internal Revenue Service (Diens) van plan is om die beginsels van hierdie kennisgewing in te sluit in bykomende, meer omvattende leiding in 2005. Belastingbetalers moet daarop let dat alhoewel die wet maak 'n aantal fundamentele veranderinge, sekte 409A nie verander of invloed op die toepassing van enige ander bepaling van die Kode of gemenereg belasting leer. Gevolglik uitgestelde vergoeding nie ingesluit moet word in inkomste onder sekte 409A kan nietemin ingesluit moet word in inkomste onder sekte 451, die opbouende ontvangs leer, die kontant equivalentiefactoren leer, party 83, die ekonomiese voordeel leer, die opdrag van inkomste leer of enige ander toepaslike bepalings van die Kode of gemenereg belasting leer. A. Definisies en dekking Hierdie kennisgewing beskryf in die algemeen die omvang van die dekking van sekte 409A. Die kennisgewing verskaf eerste definisies van 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan, 'n plan en die uitstel van die vergoeding. Leiding verskaf oor die toepassing van sekte 409A tot welsyn planne, planne gedek deur sekte 457, aandeelwaarderingsregte, en reëlings tussen vennote en vennootskappe. Hierdie kennisgewing verskaf 'n definisie van 'n aansienlike risiko van verbeuring. Die definisie van nonqualified uitgestelde vergoeding bevat 'n uitsondering vir binne 'n kort tydperk ná die verstryking van 'n aansienlike risiko van verbeuring deur die diensverskaffer eintlik of konstruktiewe bedrae ontvang. Die uitsondering is bedoel om 'n multi-jaar vergoeding reëlings te spreek, waar die reg om die vergoeding of kan verdien oor verskeie jare, maar is betaalbaar aan die einde van die verdienste tydperk. Byvoorbeeld, 'n drie-jaar bonus program vereis die uitvoering van dienste oor drie jaar en die reg van die diensverskaffer om 'n betaling binne 'n kort n bepaalde tydperk na die einde van die derde jaar oor die algemeen nie 'n uitstel van die vergoeding daarstel. Die Tesourie Departement en die Diens is egter bekommerd oor reëlings na bewering 'n aansienlike risiko van verbeurdverklaring en betaaldatum vaste waar die partye nie van plan om die wesenlike risiko van verbeuring of betaaldatum vaste afgedwing betrek. Gevolglik het die Tesourie Departement en die Diens oorweeg 'n meer beperkende reëls waaronder reëlings met betrekking tot betalings in later belasbare jaar gestruktureer om saam te val met 'n verval in 'n aansienlike risiko van verbeurdverklaring sou deferrals van vergoeding aan sekte 409A uitmaak. Maar selfs onder 'n meer beperkende reëls, die Tesourie Departement en die Diens verwag dat 'n betaling binne 'n kort tydperk na 'n geskeduleerde vestigingsdatum en, in bepaalde omstandighede, binne 'n kort tydperk ná 'n versnelde vestigingsdatum, onder die statutêre sou word toegelaat gesag aan versnelde betalings wat nie teenstrydig is met die oog op die wet toelaat. Kommentaar word versoek met betrekking tot hierdie kwessies en die mate waarin bykomende leiding is nodig om reëlings wat ontwerp is om die toepassing van sekte 409A ontduik voorkom. Hierdie kennisgewing verskaf nie algemeen toepaslike metodes vir die berekening van die bedrag van uitgestelde vir 'n gegewe jaar. Dit is egter 'n reël wat vir die berekening van die bedrag van uitgestelde voor 1 Januarie 2005 met die oog op die toepassing van die effektiewe datum bepalings. Die Tesourie Departement en die Diens inspelen uitreiking leiding in 2005 die verskaffing van metodes vir die berekening van die bedrag van uitgestelde vir doeleindes van alle deferrals waartoe party 409A van toepassing, insluitend deferrals voor die uitreiking van die leiding. Tot leiding uitgereik word, is sekere oorgang verligting om inligting verslagdoening en weerhouding vereistes aan te spreek. Daar moet egter niks in hierdie leiding geïnterpreteer word eintlik versprei vir die belastingbetaler in 2005 uit insluiting in inkomste of van toepassing verslagdoening of weerhouding vereistes bedrae vrystel. B. Nonstatutory Stock Options en aandeelwaarderingsregte Die definisie van nonqualified uitgestelde vergoeding bevat 'n uitsondering wat oor die algemeen sekere nonstatutory voorraad opsies uit dekking onder sekte 409A sluit. Hierdie uitsondering is in ooreenstemming met die verdere uitsondering wat oordrag van beperkte eiendom, as die belasting op oordrag van nonstatutory voorraad opsies en oordrag van beperkte eiendom in die algemeen sowel word gereeld deur sekte 83. kommentators het daarop gewys dat onder sekere omstandighede, aandeelwaarderingsregte lewer ekonomies ekwivalent resultate te nonstatutory voorraad opsies uitgeoefen in 'n kontantlose transaksies, en het gevra dat aandeelwaarderingsregte soortgelyke behandel. Maar die Tesourie Departement en die Diens is bekommerd dat 'n algemene uitsondering vir aandeelwaarderingsregte kan uitgebuit word as 'n metode om die toepassing van sekte 409A, veral ten opsigte van die waardasie van die onderliggende aandeel waar die waarde nie vasgestel deur en in 'n vermy gestig sekuriteite mark. In baie opsigte, aandeelwaarderingsregte is soortgelyk aan ander vorme van nonqualified uitgestelde vergoeding, veral waar die ontvanger van 'n voorraad waardering reg kan kontant ontvang. In sulke gevalle, die belasting op aandeelwaarderingsregte algemeen is, word deur party 451 en die konstruktiewe ontvangs leer. Sien ds Rul. 80-300, 1980-2 C. B. 165. Gevolglik hierdie kennisgewing verskaf beperkte uitsonderings rakende dekking onder sekte 409A vir sekere aandeelwaarderingsregte wat nie teenwoordig is potensiaal vir misbruik of doelbewuste ontduiking van die doeleindes van sekte 409A doen. Onder hierdie uitsondering, 'n voorraad waardering reg sal nie 'n uitstel van die vergoeding daarstel indien (1) kan die waarde van die voorraad van die oortollige waaroor die reg maak voorsiening vir die betaling op oefening (die SAR uitoefeningsprys) nooit minder as die billike markwaarde wees van die onderliggende aandeel op die datum waarop die reg toegestaan, (2) die voorraad van die diens ontvanger onderhewig aan die reg verhandel op 'n gevestigde sekuriteite mark, kan (3) net so verhandel voorraad van die diens ontvanger afgelewer ter vereffening van die reg op oefening, en (4) die reg sluit nie enige funksie vir die uitstel van ander as die uitstel van die erkenning van inkomste tot die uitoefening van die reg vergoeding. Daarbenewens tot verdere leiding uitgereik word, 'n betaling van voorraad of kontant ooreenkomstig die uitoefening van 'n voorraad waardering reg (of ekonomies ekwivalent regs), of die kansellasie van so 'n reg vir oorweging, waar so 'n reg op grond toegestaan ​​om 'n program in effek voor of op 3 Oktober sal 2004 nie beskou word as 'n betaling van 'n uitstel van die vergoeding aan die vereistes van sekte 409A indien: (1) kan die SAR uitoefeningsprys nooit minder as die billike markwaarde van die onderliggende aandeel wees op die datum waarop die reg toegestaan, en (2) die reg sluit nie enige funksie vir die uitstel van ander as die uitstel van die erkenning van inkomste tot die uitoefening van die reg vergoeding. Die Tesourie Departement en die Diens versoek kommentaar op die mate waarin aandeelwaarderingsregte moet uitgesonder van dekking onder sekte 409A, in die lig van die statutêre doel. Die Tesourie Departement en die Diens is ook bekommerd oor die potensiaal vir belastingbetalers om toepassing van sekte 409A vermy deur 'n uitsondering kombinasie van dekking onder sekte 409A vir nonstatutory voorraad opsies of aandeelwaarderingsregte 'n vereiste of reg wat die voorraad wat deur die diensverskaffer teruggekoop deur die diens ontvanger. Gevolglik het die Tesourie Departement en die Diens dit oorweeg om 'n beperking op die uitsondering van dekking onder sekte 409A vir nonstatutory voorraad opsies of aandeelwaarderingsregte, om opsies of regte wat nie vergesel deur 'n reëling of ooreenkoms ingevolge waarvan die diens ontvanger het 'n verpligting of reg om die verworwe aandele (insluitend terugkope vir 'n ander as billike markwaarde bedrag) terug te koop. In hierdie konteks, die Tesourie Departement en die Diens ook versoek kommentaar op toepaslike tegnieke vir waardasie van voorraad aan opsies of aandeelwaarderingsregte waar die waarde van sodanige vee nie is gestig deur en in 'n gevestigde sekuriteite mark, ten einde te verseker dat sodanige waardasie weerspieël die werklike billike markwaarde van die voorraad. Tot die mate die bykomende leiding neem 'n standpunt oor 'n saak in hierdie kennisgewing gerig met betrekking tot voorraad opsies of aandeelwaarderingsregte wat minder gunstig is vir belastingbetalers as wat in hierdie kennisgewing, die Tesourie Departement en die Diens verwag dat so 'n posisie sal wees slegs van toepassing op 'n voornemende basis met voldoende oorgang verligting aan verandering van planne om te voldoen aan 'n voornemende basis toelaat. C. Verandering in beheer Events Hierdie kennisgewing volgende adresse wat 'n verandering in eienaarskap of effektiewe beheer van 'n korporasie, of in die eienaarskap van 'n aansienlike gedeelte van die bates van 'n korporasie (Verandering in beheer Event) vir doeleindes van sekte 409A uitmaak. Artikel 885 (e) van die Wet vereis dat binne 90 dae na die afkondiging van wetgewing, die Tesourie Departement en die Diens kwessie leiding te gee oor hoe 'n Verandering in beheer Event uitmaak. Artikel 409A bepaal dat, in die mate wat deur die Tesourie Departement en die Diens in leiding, 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan kan bedrae wat uitgestel is onder die plan toelaat dat dit versprei op 'n Verandering in beheer Event. D. Versnelling van betalings behalwe onder omstandighede wat deur die Tesourie Departement en die Diens wat in leiding, mag 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan nie die versnelling van die betalings onder die plan laat. Hierdie kennisgewing verskaf omstandighede waaronder betalings onder die plan kan versnel word, soos om aan die vereistes van 'n huishoudelike verhoudings orde of botsing van belange afstoting vereistes te voldoen. Kommentaar word versoek om ander omstandighede waaronder 'n plan moet toegelaat word om betalings onder die plan te versnel. E. effektiewe datums en Oorgang Verligting Die kennisgewing verskaf leiding oor die effektiewe datum bepalings en oorgang verligting. Artikel 409A algemeen effektief ten opsigte van bedrae wat uitgestel is na 31 Desember 2004. Artikel 409A ook effektief met betrekking tot bedrae wat uitgestel is in belasbare jaar begin voor 1 Januarie 2005 as die plan waaronder die uitstel gemaak is wesenlik verander na 3 Oktober 2004. Hierdie kennisgewing aanspreek watter bedrae sal oorweeg uitgestel word na 31 Desember 2004, oor die algemeen met dien verstande dat 'n bedrag sal beskou word as uitgestelde voor of op 31 Desember 2004 slegs indien die diens ontvanger het 'n bindende wetlike verpligting om 'n bedrag te betaal in 'n toekomstige belasbare jaar en die diens provider8217s reg om die bedrag verdien en beklee op 31 Desember, 2004 metodes vir die berekening bedrae word as uitgestelde voor of op 31 Desember 2004 word. Hierdie kennisgewing spreek ook wanneer 'n plan ingevolge waarvan 'n uitstel gemaak sal oorweeg word wesenlik verander na 3 Oktober 2004. Hierdie kennisgewing spreek die vereistes van sekte 885 (f) van die Wet, wat bepaal dat binne 60 dae na die inwerkingtreding van die wetgewing, moet die Tesourie Departement en die Diens leiding te reik met dien verstande dat vir 'n beperkte tydperk en onder sekere omstandighede, kan 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan gewysig word sonder oortreding sekere bepalings van sekte 409A tot (i) toelaat dat 'n deelnemer aan deelname beëindig in die plan , of kanselleer 'n uitstaande uitstel verkiesing met betrekking tot bedrae wat uitgestel is na 31 Desember 2004, of (ii) voldoen die plan om die bepalings van sekte 409A met betrekking tot bedrae wat uitgestel is na 31 Desember 2004. Hierdie kennisgewing verskaf sekere verligting aanspreek van die aansoek van die aanvanklike uitstel vereistes verkiesing om vergoeding toegeskryf, in die geheel of gedeeltelik, op die prestasie van dienste in die jaar 2004 of 2005 Dit sluit in, byvoorbeeld, bepalings aanspreek van die uitstel van bonusse, insluitend bonusse vir dienste gelewer in 2004. F . aanwending van inligting verslag en Wage weerhouding vereistes Hierdie kennisgewing volgende adresse sekere inligting verslagdoening en loon weerhouding vereistes wat deur sekte 885 (b) van die Wet met betrekking tot uitgestelde bedrae. Vir meer inligting verslagdoeleindes, die Wet wysig sectsect 6041 en 6051 om te vereis dat alle deferrals vir die jaar onder 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan afsonderlik gerapporteer word op 'n vorm 1099 (Diverse Inkomste) of 'n vorm W-2 (Wage en belasting Verklaring). Vir loon weerhouding doeleindes, die Wet wysig sekte 3401 (a) om voorsiening te maak dat die term 8220wages8221 sluit 'n bedrag includible in bruto inkomste van 'n werknemer onder sekte 409A. Ten slotte, vir doeleindes van verslagdoening nonemployee vergoeding, die Wet op Verdere vergoed sekte 6041 tot benodig wat neerkom includible in bruto inkomste onder sekte 409A wat nie as lone behandel onder sekte 3401 (a) moet gerapporteer word as bruto inkomste. Hierdie kennisgewing vorm nie metodes vir die berekening van die bedrag van uitgestelde vir die jaar of die bedrae includible in bruto inkomste onder sekte 409A en in lone onder sekte 3401 (a). Gevolglik word tussentydse leiding verskaf ten opsigte van 'n employer8217s weerhouding en verslagdoening verpligtinge waar die werkgewer verstrek 'n versnelde vorm W-2 voor die uitreiking van bykomende leiding verskaffing van sodanige metodes. II. Afhanklikheid van oorgang leiding goeie trou, redelike uitleg Hierdie kennisgewing verskaf reëls vir die toepassing van sekte 409A. Die Tesourie Departement en die Diens inspelen uitreiking van bykomende leiding wat hierdie kennisgewing inkorporeer. Tot die mate die bykomende leiding neem 'n standpunt oor 'n saak in hierdie kennisgewing wat minder gunstig is vir belastingbetalers as wat in hierdie kennisgewing aangespreek, die Tesourie Departement en die Diens verwag dat so 'n posisie net op 'n voornemende basis met voldoende oorgang sal toegepas word verligting vir verandering van planne om te voldoen aan 'n voornemende basis toelaat. Hierdie kennisgewing vorm nie omvattende leiding met betrekking tot die toepassing van sekte 409A. Tot bykomende leiding uitgereik word, om te voldoen aan die vereistes van sekte 409A met betrekking tot kwessies nie in hierdie kennisgewing gerig, belastingbetalers moet hul posisies te baseer op 'n goeie geloof, redelike interpretasie van die wet en die doel daarvan, wat oorweging van die wetgewende geskiedenis sluit . Of 'n belastingbetaler posisie 'n goeie geloof, redelike interpretasie van die statutêre taal oor die algemeen sal bepaal word op grond van al die relevante feite en omstandighede, insluitende die vraag of die belastingbetaler die posisie konsekwent en die mate toegepas uitmaak waaraan die belastingbetaler het onduidelik kwessies opgelos in die taxpayer8217s guns. Daarbenewens sekere bepalings van sekte 409A bied definitiewe reëls, maar toelaat dat die Tesourie Departement en die Diens aan leiding verskaffing uitsonderings op die reëls uit te reik. Byvoorbeeld, party 409A (a) (3) bepaal dat die Tesourie Departement en die Diens leiding kan uitreik wat 'n uitsondering op die algemene verbod op die versnelling van die tyd of skedule van enige betaling ingevolge 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan. 'N Belastingpligtige posisie wat gebaseer is op 'n verwagte uitsondering dat die belastingbetaler bespiegel dat die Tesourie Departement en die Diens in die toekoms leiding sal neem nie 'n goeie geloof, redelike interpretasie van die statutêre taal. Daarbenewens, soos hierbo bespreek, die Tesourie Departement en die Diens van plan is om leiding te reik in 2005 die verskaffing van metodes vir die berekening van die bedrag van uitgestelde vir 'n jaar vir doeleindes van alle bedrae van deferrals waartoe party 409A van toepassing, insluitend deferrals ouer as die uitreiking van die verwagte leiding. Gevolglik sal belastingbetalers nie in staat wees om te vertrou op die metodes van berekening wat verskil van die inligting wat in die leiding 2005 metodes. III. Request for Comments op verwagte leiding A. Request for Comments Die Tesourie Departement en die Diens versoek kommentaar oor alle aspekte van die toepassing van sekte 409A, insluitend maar nie beperk tot die onderwerpe in hierdie kennisgewing. Die Tesourie Departement en die diens wat spesifiek versoek kommentaar met betrekking tot die volgende: (1) Die toepassing van sekte 409A om skeidingspakkette planne, insluitende die vraag of om enige spesifieke tipes skeidingspakket planne of reëlings (sien QampA 19) uit te sluit. (2) Finansiering reëlings vir nonqualified uitgestelde vergoeding wat buitelandse trusts of soortgelyke reëlings behels, en die identifisering van reëlings wat nie sal lei tot 'n onbehoorlike uitstel van die Verenigde State belasting en sal nie lei tot bates effektief buite die bereik van skuldeisers vir die doel van die potensiaal vrystelling van die bepalings van sekte 409A (b) wat die Tesourie Departement en die Diens gemagtig is om voorsiening te maak onder sekte 409A (e) (3). (3) Die toepassing van sekte 409A om reëlings met betrekking tot vennote en vennootskappe. Kommentaar is spesifiek versoek met betrekking tot die toepassing van sekte 409A om reëlings onderhewig aan sekte 736, en of daar 'n onderskeid tussen betalings onderhewig aan sekte behoort te wees 736 (a) en (b) en die koördinering van die tydsberekening reëls van sekte 1.736- 1 (b) (5) met die reëls van sekte 409A vir nonqualified uitgestelde vergoeding planne. Kommentaar is ook spesifiek versoek op of daar spesiale reëls in die toepassing van sekte 409A in die geval van 'n vermeende toekenning en verspreiding wat gegiet moet wees, onder sekte 707 (a) (2) (a), as 'n betaling aan 'n nonpartner onder party 707 (a) (1). (4) Potensiële bykomende uitsluitings van dekking onder sekte 409A met betrekking tot kontraktuele reëlings tussen besighede (sien QampA 8). (5) situasies waar die versnelling van voordele onder party toegelaat moet word 409A (a) (3) (sien QampA 15), veral in die lig van die wetgewende geskiedenis met betrekking tot versnelde betalings wat nodig is vir redes buite die beheer van die deelnemer. Alle voorgelê materiaal sal beskikbaar wees vir publieke inspeksie en kopiëring wees. PA:: B. indiening van kommentaar Kommentaar kan aan Internal Revenue Service, CC ingedien LPD: RU (Kennisgewing 2005-1), Kamer 5203, kan Posbus 7604, Ben Franklin Station, Washington, DC 20044. voorleggings ook hand - wees afgelewer Maandag tot Vrydag tussen die ure van 08:00 en 16:00 by die Courier8217s Balie by 1111 Grondwet Avenue, NW, Washington DC 20.224, Attn: CC: PA: LPD: RU (Kennisgewing 2005-1), kan ook Kamer 5203. Voorleggings elektronies gestuur word via die internet na die volgende e-posadres: Noticementsirscounsel. treas. gov. Sluit die kennisgewing nommer (Kennisgewing 2005-1) in die onderwerp te reël. IV. Leiding Q-1 Wat beteken sekte 409A bied, in die algemeen A-1 Artikel 409A bepaal dat alle bedrae wat uitgestel is onder 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan vir alle belasbare jare is tans includible in bruto inkomste tot die mate nie tot 'n aansienlike risiko van verbeuring onderhewig en nie voorheen by bruto inkomste ingesluit, tensy sekere vereistes voldoen. Artikel 409A sluit ook reëls van toepassing op sekere trusts of soortgelyke reëlings in verband met nonqualified uitgestelde vergoeding, waar sodanige reëlings buite die Verenigde State of is beperk tot die voorsiening van voordele in verband met 'n afname in die finansiële gesondheid van die borg. Q-2 Wat is die federale inkomste belasting gevolge van 'n versuim om aan die vereistes van voldoen sekte 409A A-2 Oor die algemeen, indien daar te eniger tyd gedurende 'n belasbare jaar 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan versuim om aan die vereistes van sekte 409A voldoen, of is nie bedryf in ooreenstemming met die vereistes, alle bedrae uitgestel onder die plan vir die belasbare jaar en al voorafgaande belasbare jaar, deur 'n deelnemer ten opsigte van wie die versuim betrekking het, is includible in bruto inkomste vir die belasbare jaar tot die mate nie 'n onderwerp aansienlike risiko van verbeurdverklaring en nie voorheen by bruto inkomste ingesluit. As 'n uitgestelde bedrag is ingesluit moet word in inkomste onder sekte 409A, die bedrag ook is onderhewig aan belangstelling en 'n bykomende inkomste belasting. Die opgelê belang is gelyk aan die rente op die onderbetaling plus een persentasiepunt, opgelê op die onderbetalings wat sou plaasgevind het die vergoeding includible in inkomste vir die belasbare jaar wanneer die eerste uitgestel, of as later, wanneer dit nie onderhewig aan 'n aansienlike risiko van verbeuring. Die bykomende inkomstebelasting is gelyk aan 20 persent van die vergoeding moet word by bruto inkomste ingesluit. Q-3 Wat is 'n nonqualified uitgestelde vergoeding plan A-3 (a) in die algemeen. Behalwe soos anders bepaal in hierdie A-3, die term nonqualified uitgestelde vergoeding plan enige plan (binne die betekenis van QampA 9) wat voorsiening maak vir die uitstel van die vergoeding (binne die betekenis van QampA 4). Die toepassing van sekte 409A is nie beperk tot reëlings tussen 'n werkgewer en 'n werknemer. Byvoorbeeld, kan party 409A van toepassing op ooreenkomste tussen 'n diens ontvanger en 'n onafhanklike kontrakteur, of reëlings tussen 'n vennoot en 'n vennootskap (sien QampA 7 en QampA 8). (B) gekwalifiseerde werkgewer planne. Die term nonqualified uitgestelde vergoeding plan sluit nie (i) 'n plan, kontrak, pensioen, rekening, of vertroue in subparagraaf (a) beskryf of (B) van sekte 219 (g) (5) (sonder inagneming van subparagraaf (a) (iii)), (ii) enige in aanmerking kom uitgestelde vergoeding plan (binne die betekenis van party 457 (b)), en (iii) enige plan in sekte 415 (m beskryf). Gevolglik beteken die term nonqualified uitgestelde vergoeding plan nie 'n gekwalifiseerde aftreeplan, belasting uitgestelde annuïteit, vereenvoudig werknemer pensioen, eenvoudig of sekte 501 (c) (18) vertroue. (C) Sekere welsynsvoordele. Die term nonqualified uitgestelde vergoeding plan sluit nie enige bona fide vakansie verlof, siekverlof, kompenserende tyd, ongeskiktheid betaal, of doodsvoordeel plan. Vir hierdie doeleindes, die term ongeskiktheid betaal het dieselfde betekenis soos in party 31,3121 (v) (2) -1 (b) (4) (iv) (c) van die Wet op Belasting Regulasies, en die term doodsvoordeel plan verwys 'n plan voorsien sterftevoordele soos omskryf in party 31,3121 (v) (2) -1 (b) (4) (iv) (C). Die term nonqualified uitgestelde vergoeding plan ook nie enige Archer Mediese Spaarrekening sluit soos beskryf in sekte 220, 'n gesondheid spaarrekening soos beskryf in sekte 223, of enige ander mediese vergoeding reëling, insluitend 'n gesondheids-terugbetaling reëling, wat aan die vereistes van sekte oortuig 105 en sekte 106. V-4 Wat maak 'n uitstel van die vergoeding a-4 (a) uitstel van vergoeding gedefinieer. 'N plan maak voorsiening vir die uitstel van die vergoeding slegs indien, onder die voorwaardes van die plan en die relevante feite en omstandighede, die diensverskaffer het 'n bindende reg tydens 'n belasbare jaar op vergoeding wat nie eintlik of konstruktiewe ontvang is en ingesluit in bruto inkomste, en dat, op grond van die bepalings van die plan, is betaalbaar aan (of namens) die diensverskaffer in 'n latere jaar. 'N Diensverskaffer nie 'n bindende reg om vergoeding as wat vergoeding eensydig kan verminder of uitgeskakel deur die diens ontvanger of enige ander persoon na die dienste wat die reg op die vergoeding is uitgevoer. Maar, as die feite en omstandighede daarop dui dat die diskresie om te verminder of uit te skakel die vergoeding beskikbaar of uitgeoefen kan slegs op 'n toestand dat dit onwaarskynlik is om plaas te vind, of die diskresie om te verminder of uit te skakel die vergoeding is onwaarskynlik dat uitgeoefen, 'n diensverskaffer sal word beskou as 'n bindende reg om die vergoeding te hê. Vir hierdie doel, is vergoeding nie onderhewig aan eensydige vermindering of uitskakeling beskou bloot omdat dit kan verminder of uitgeskakel word deur die werking van die objektiewe terme van die plan, soos die toepassing van 'n objektiewe bepaling skep van 'n aansienlike risiko van verbeurdverklaring (binne die betekenis van QampA 10). Net so kan 'n diensverskaffer nie anders as om 'n bindende reg op vergoeding bloot omdat die bedrag van die vergoeding onder 'n formule wat voorsiening maak vir voordele te geneutraliseer word deur voordele wat onder 'n plan wat ingevolge sekte 401 (a) word gekwalifiseer word bepaal het, of as gevolg voordele verminder as gevolg van werklike of veronderstelde belegging verliese, of in 'n finale gemiddelde salaris plan, daaropvolgende afname in vergoeding. (B) Wet op Vergoeding betaalbaar op grond van die diens recipient8217s gebruiklike betaling tydsberekening reëling. 'N uitstel van vergoeding nie uitsluitlik voorkom omdat vergoeding betaal nadat die laaste dag van die diens provider8217s belasbare jaar op grond van die tydsberekening reëling ingevolge waarvan die diens ontvanger normaalweg vergoed diensverskaffers vir dienste gelewer tydens 'n in sekte beskryf betaalstaat tydperk 3401 (b) , of met betrekking tot 'n nie-werknemer diensverskaffer, 'n tydperk van langer as die in sekte 3401 beskryf betaalstaat tydperk (b). (C) Korttermyn deferrals. Tot bykomende leiding uitgereik word, het 'n uitstel van vergoeding nie voorkom indien, afwesig 'n verkiesing om anders die betaling aan 'n later tydperk uitstel, te alle tye die bepalings van die plan betaling deur benodig, en 'n bedrag is eintlik of konstruktief deur die ontvang diensverskaffer deur, die laaste van (i) die datum wat 2 1/2 maande vanaf die einde van die diens provider8217s eerste belasbare jaar waarin die bedrag is nie meer onderworpe aan 'n aansienlike risiko van verbeurdverklaring (soos omskryf in QampA 10) of (ii) die datum wat 2 1/2 maande vanaf die einde van die diens recipient8217s eerste belasbare jaar waarin die bedrag is nie meer onderworpe aan 'n aansienlike risiko van verbeurdverklaring (soos omskryf in QampA 10). Vir hierdie doeleindes, is 'n bedrag wat nooit onderhewig aan 'n aansienlike risiko van verbeurdverklaring beskou nie meer onderworpe te wees om 'n aansienlike risiko van verbeurdverklaring op die datum waarop die diensverskaffer het 'n bindende reg om die bedrag. Byvoorbeeld, 'n werkgewer met 'n kalenderjaar belasbare jaar wat op 1 November, 2006 toekennings 'n bonus, sodat die werknemer word beskou as 'n bindende reg om die betaling as 1 November 2006 sal nie oorweeg word nie te voorsien 'n uitstel van vergoeding indien, in ooreenstemming met die bepalings van die bonus plan, die bedrag betaal of beskikbaar gestel aan die werknemer voor of op 15 Maart 2007. 'n werkgewer met 'n 01-31 September Augustus belasbare jaar wat op 1 November, 2006 toekennings 'n bonus, sodat die werknemer word beskou as 'n bindende reg om die betaling te hê as 1 November 2006, sal nie oorweeg word om voorsien vir 'n uitstel van vergoeding indien, in ooreenstemming met die bepalings van die bonus plan, die bedrag betaal of beskikbaar gestel aan die werknemer voor of op 15 November 2007. Nieteenstaande die voorafgaande, indien 'n verkiesing aan die diensverskaffer voorsien met betrekking tot die belasbare jaar waarin betaling van die vergoeding sal plaasvind, en die diensverskaffer Dankie. Deel hierdie: Kopiereg Hierdie webwerf is beskikbaar deur die prokureur of prokureursfirma uitgewer vir opvoedkundige doeleindes alleenlik en gemaak met betrekking tot algemene inligting en 'n algemene begrip van die wet te gee, nie om spesifieke regsadvies te verskaf. Deur die gebruik van hierdie blog webwerf kan jy verstaan ​​dat daar geen prokureur kliënt verhouding tussen jou en die webwerf uitgewer. Die webwerf moet nie gebruik word as 'n plaasvervanger vir bevoegde regsadvies van 'n gelisensieerde professionele prokureur in jou toestand. Gedagtes en kommentaar op die wet van starters. Aan u gebring deur Davis Wright Tremaine


No comments:

Post a Comment